PRAZNIČNA



Počasi sem se tudi jaz lotila izdelave
 novoletnih voščilnic. 
Za danes vam pokažem eno. 
Tokrat gresta z roko v roki  Najlepši par in Spellbinders.


Komentarji

  1. Krasna
    všeč so mi papirji in seveda šablonice
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Lep uvod v praznične voščilnice :)
    lp Urška

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si kombinirala papirčke in napis. Super uvod v izdelavo prazničnih voščilnic :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. To je pa že super kombinacija najlepšega para + Spellbinders. Tile Spellbindersovi robovi so tudi na moji listi želja... :)
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  5. Cudovito gresta z roko v roki. Elegantno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa ta rob je pikica na i.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  7. Res je krasna, tako elegantna s tem robom in napisom. Dobra kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna je. Valovit rob jo naredi še bolj posebno.

    OdgovoriIzbriši
  9. Wow, koliko predivnih stvari kod tebe.Drago mi da sam naisla na tvoj blog.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepo si uporabila vzorčne papirje, zlat napis in v kombinaciji z krasnim načinom zapiranja je nastala mega voščilnica.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Hvala, da si obiskal/a moj blog, vesela bom tvojega komentarja.