Malo pisano

No, in smo že na konecu januarja. Jaz pa nisem napisala še nobene objav. To je le dokaz, da čas res hitro beži :) Hm, no, recimo temu tako :D
Prav vse ste bile že pridne in objavile čudovite izdelke! Nekaj sem jih celo komentirala :)
Tudi za kakšen bonbonček sem se potegovala:) Jaaa pa ga tudi dobila :) Sonja, tvoj šalček me greje od prvega dne, ko mi ga je prinesel poštar. Naj se ti še enkrat prav lepo zahvalim.
Zdaj vam bom pa pokazala kaj je v tem mesecu nastalo pri meni.


Ko sem prvič podarila svoj klekljan izdelek, sem si želela, da bi le ta bil v posebni embalaži.
To vrsto izdelave škatel sem se naučila pri Maruši.





Naredila sem nekaj darilnih kuvert










 Kuverte prijavljam v Tinino galerijo za januar.
Uporabila sem šampiljke iz seta "Ob rojstnem dnevu".

Komentarji